mandag 14. september 2009

Livet er så kjipt, aha...

Ja, nå var det lenge siden jeg hadde vert innom her og sett. Men alt var visst akkurat som før. Alt er akkurat som før! Skole, lekser, jobb, stress, dårlig være, sykdom, og stortingsvalg. Ikke det at Stortingsvalg er så veldig vanlig, men det er jo noe som forekommer hvert fjerde år. Som skuddår. helt unødvendig. Valgkampen har vert så mye propaganda og surr, at jeg klarer ikke å bestemme meg. For alt i alt, vet jeg egentlig ikke hva partiene står for, og hva de ikke står for lenger.

Men nok snakk, og mer handling, for nå må jeg fortsette med lekser, så kan jeg kanskje slappe av litt. Også er det sengen, skole, prøve, jobb, sove, skole, jobb sove skole, lekser, sove, skole, prøve og til slutt helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar