mandag 19. juli 2010

Gråvær og litt fra lørdagen.

Ja i dag var det jo kjedelig å bo på Østerås. Gråe skyer og regn som faller. Slike gråværs dager blir så hule, som å leve innpakket i bomull. Men jeg har da fått gjort noe fornuftig. Jeg sov selvfølgelig lenger enn jeg hadde planlagt, noe jeg har gjort... hele ferien! Denne sove vanene kommer til å bli hard å vende. Men det skal bli godt også!

Hvertfall så sov jeg ca 1 time lenger enn planlagt, også lå jeg i sengen en stund våken og så litt på tv og slo på pc'n. Men jeg kom meg etterhvert opp og i trenings klærne. Planen var å sykle langt og hardt, men mine planer går ikke alltid som de skal, så det ble heller en liten tur siden det begynte å regne. Likevel var jeg flink når jeg kom hjem, og tok SU og PU og diverse andre styrke øvelser. Så ventet en behagelig dusj og noen rene klær. Etter det gikk jeg på butikken og kjøpte middag til meg og min kjære, og lagde den til han kom hjem. Og nå sitter jeg her.

OGså lovet jeg noen bilder fra helgen (Selv om jeg ikke har noen lesere, derfor ingen å love til, men ja... Jeg liker å late som;). På lørdagen var vi på en liten fest hos en god venn av oss, Robert, og det var ganske festlig.

Her har vi Daria, Dama til Robert, Festvertinnen
Stolt av sitt party-øl-krus, og fått håret sitt gredd med en kost funnet på terrassen.
Kiss kiss - Robert og Daria
Utover kvelden fant vi fram kostymer... Her min kjære i kyllingdrakt.
Her har Erlend fått på seg kylling drakta.
Leif(?) med kaninører.
Martin med kaninører...

Spretterten er tatt fram!
Huff jeg er blek, men det ble en hyggelig kveld for oss hvertfall.

Så det ble hvertfall en knall kveld. Vi er ikke de største partyløvene, så vi dro visst hjem ganske tidlig. Eller, klokka var ganske mye syntes nå jeg, 1 tiden på natta, men de andre hadde visst nach (Hvordan skriver man daet? Nasj..) og det ble slosskamp og alt som hører en ordentlig fest med. Mens vi lå og sov, og dagen etter var jeg helt knekt... Jaja.

Hva med deg? Har du gjort noe morsomt i helgen? Og går dagene i surr siden det er ferie?

1 kommentar:

  1. Så eg rett? at du hadd skreve at han Remy Jensen ikke er noe festløve? tøft at han ha forandra seg fra han bodde her på mo:D du får hilse han og si at det hadde vært koselig om han ga lyd i fra seg i blandt... mange hilsner fra ei gammel venninde av han...

    SvarSlett