onsdag 28. juli 2010

Mil etter mil etter miiil...

Ja, jeg var som sagt i Tønsberg i Helgen som var, og det var jammen vellykket! Vi endte opp med å sykle fra Tønsberg i 14 - tiden på Lørdag, også brukte vi ikke mer enn en times tid til Vrengen Broa og over til Tjøme. Rett inne på Tjøme ligger hytta til Oldemor, så vi stakk innom for å hilse på de som kanskje kunne være der, men det var tomt der. Så da syklet vi videre etter at jeg hadde vist hele stedet til min kjære.

På vei ned mot Verdens ende stoppet vi på en butikk for å handlet litt proviant vi kunne leve på


Syklene våre var ganske tett-pakka, og en del tyngere å sykle på enn når man bare har seg selv som bagasje... Nevnte jeg at jeg lånte sykkelen til mamma, og at den har kurv foran, kjolenett over bakhjulet og 3 gir? Nei? Men det har den, og jeg klarte meg utrolig bra syntes jeg. Jeg kunne faktisk tenke meg en kurv foran på min sykkel også, men er glad jeg har mer enn 3 gir.



Så kom vi oss endelig til Verdens Ende. Og vi hadde strålende vær hele dagen. Nydelig var det!
Og, selvfølgelig hver gang jeg skulle ta bilde av denne... steinbygningen, sto det et fremmed vesen ved siden av. Jaja.
Vi er litt slitne og sultne her, det er allerede 6 på kvelden, men det var fin utsikt, og godt med en is :))
Her spiser vi middag, og klokka er nærmere 8 på kvelden, og her er vi på Hvasser. ca 1,2 mil unna Verdens ende.
Etter langt om lenger og lenger enn langt, klokka 10 på kvelden ca, fant vi et fint sted. Et friområde på nedsiden av en bru, med utedo, strand, flat bakke, bor og søppelkasse.
Dette ble mitt ligge underlag, og herre jeg var glad for å sove i seng igjen dagen etter!

Her har min kjære tatt omtrent all bagasjen, også min, slik at vi skal komme oss hjem den dagen i det heletatt! Hehe....
Jeg tok bare soveposen min og den lille sekken med drikke og musikk i kurven ^^
Da bar det mot Tønsberg igjen da. Og en liten stopp på hytta igjen, min kjære klarte selvfølgelig å glemme jakken som han lånte av meg et sted. Men vi fant den ikke..
Også måtte jeg bare ta bilde av dette! For OBS OBS! De har levende barn på Nøtterøy....

Har du gjort noe sporty i sommer? Hva da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar