tirsdag 13. juli 2010

Sommertid og Tørketid!

Nå er det altfor lenge siden jeg har vært her. Og jeg kan vel egentliug konkludere med meg selv at jeg ikke er den fødte blogger. MEN jeg blogger nå! Og jeg ville bare fortelle at det er både sommertid og tørketid. Snart er sommeren over også, og alle venner og bekjente er eller har vært på ferie et eller annet sted. Bortsett fra meg da. Jeg har bare vært hjemme.... Søkt jobber, men det har jo ikke gått helt etter planen, og drevet en del med flytting og vasking. Foreldrene mine har flyttet til Tønsberg, jeg har fått et rom hos søsteren min og leiligheten til kjæresten har blitt pusset opp, så det har vært mye flytting fa et sted til det andre. Jeg er rett og slett litt bitter fordi jeg ikke føler jeg har fått noe morro ut av denne ferien ;)
Men jeg har fortsatt muligheten, så jeg skal gripe sjansen og finne på noe morro før sommeren er over!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar