mandag 10. januar 2011

Bare ett år igjen til jul!

Og siden jeg ikke er innom min egen blogg mer enn... ja, et par ganger i året i gjennomsnitt, så tenkte jeg å legge ut noen bilder fra i fjor, nemlig litt fra julen og nyttårsaften... Haha, så det er ikke så lenge siden!
Det nydelige juletreet mitt. Som sto framme med gaver og alt ca halve desember.....
Fine gaver :D:D:D:D:D

Min søster hadde litt finere tre enn meg..... 

Marvin snoker på gavene. Også var det jo en liten gave til han der også da! Som han pakket opp nesten helt selv ^^



Fyrverkeri er fine saker! Men er glad jeg kan stå laaangt unna.... Stjerneskudd er fett da! 

Ja, så slik var min jul og nyttår. Ganske så koselig, og lite festing, men mye familie og kos! 
Godt nyttår! Litt på etterskudd....

-HOJ



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar