mandag 17. januar 2011

Har Hr. Influensa kommet på besøk eller?

Ja, da hadde jeg vondt over alt, og lå på sofaen. Jeg følte meg mye bedre før i dag, så jeg var helt sikker på at det ble jobb i morgen. Men så kom jeg på at jeg hadde tatt smertestillende, hvertfall nå når den har sluttet å fungere.....

Så det er bare tiden som får vise om det er Hr. Influensa, eller bare en litt sterk Hr. Forkjølelse som har tatt seg en tur innom... Håper bare det går fort over, jeg vil til frisøren, og på Disney on ice, og søster og ikke minst på JOBB!


Jada... Så bare ønsk meg god bedring! Også skal jeg Gjøre det samme til Henri som drar 3 uker til Thailand i morra, både god bedring og god reise! Hørtes digg ut... å gå fra minus til 35+!

Noen fler som er syke? Og kanskje noen som skal på ferie snart?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar