torsdag 13. januar 2011

Ja, sånn går no daga'n....

Ja, i dag har det vel bare vært en helt vanlig dag. Har lekt i barnehagen, hehe... Vært ute og akt, lekt med duplo, og ikke minst kledd av og på, lagt og vekket, og tatt barna utallige ganger på do! Men det er jo verdt det når man både får leke i mellomtiden, OG masse gode klemmer og geniale kommentarer;)

Og etter jobb ble det litt bil-mekking på min kjære og broren hans, så jeg og dama til broren dro å hentet tantebarna/gudbarna mine i barnehagen og dro hjem til oss og spiste pølser! mmmmmm, deilig! Hehehe, det er favoritten det. Men så ble de som barn flest litt trøtte når klokka nærmet seg 19, så da var det på tide for dem å dra hjem....

Og nå er jeg, egentlig full av energi, men det er jo langt på kveld og greier. Etter i morgen er det helg! weee...
Jaja.... kanskje se en film med min kjære før jeg legger meg?

Har dere noen filmer å anbefale for tiden? Enten på DVD eller Kino?
Helt random bilde - Oh, Those were the days...(meg når jeg gikk i barnehage...;-)


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar