torsdag 13. oktober 2011

Lillefredag!

De sier jo at onsdag er lille-lørdag, så da må vel torsdag være lille-fredag! Hverfall for meg som begynner på helgen min nå. Eller, jeg skal nå stå opp "tidlig" i morgen og få lest og jobbet litt med skole. Men i 15-tiden kommer Marvin<3 Også skal jeg muligens være litt sosial og ble med noen i klassen ut på kvelden.

Så i dag ble det digg middag! Nesten litt fredagsmiddag, nemlig sushi!


DIGG!
Også nevnte jeg vel at jeg hadde skrevet meg en mat-plan, som jeg faktisk har klart å følge, fordi jeg kjenner meg selv, så jeg har tatt de nødvendige forhåndsreglene... Bare se det som er ringet rundt i rødt... :P



Så i dag brukte unntaket mitt! Hehe...

Liker du sushi eller? Hva er typisk fredags-middag for deg?


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar