onsdag 30. november 2011

Life's a bitch, and then you die...

Jeg har det helt forpult jævelig om dagen. Jeg er syk og hjelpesløs - øynene renner, nesa renner, samtidig som jeg er pottetett og sår rundt nesen, tett i hodet rett og slett! Også nyser jeg vanvittig mye, og skikkelig kraftfult...*Klageklage* Så akkurat nå er livet bitchi og jeg skulle foretrukket en mindre smertefull død... Jeg er snart ikke sikker på om øynene renner, eller om jeg bare gråter....

Jaja... Litt bilder? Ja...

Sånn ser eksamens maten ut... Hehe - nå er jeg heldigvis ferdig med eksamen, men det ble ikke stort annet enn julebrus og noe som ikke tok tid å lage... 

Sånn så den legendariske "Jeg elsker deg fordi..." adventskalenderen ut i startfasen...

Og sånn ser den fine kalenderen ut nå!! Da gleder jeg meg bare til å åpne en ny lapp dag for dag fremover!

Og jeg vet ikke hvorfor, men dette bilde blir ikke riktig uansett hvordan jeg snur det når jeg laster det opp her.... Men men...

Så alt er ikke bæsj, bare alt utenom kalenderen! Hehe... Jaja. 

-HOJ

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker kalenderen din! Og jeg håper du elsker vår, for jeg har den gledelige nyheten at selvom bloggen suger om dagen skal vi selvfølgelig ha julekalender i år også! :) Sitter og skriver de viktige reglene nå, du må delta! :D

    SvarSlett
  2. JAAA! Nå ble jeg glad!! Du har jo sunket i jorda... Er inne hver dag jeg, opp til flere ganger, hehe. Så den gode gamle julekalenderen gleder jeg meg til!!!

    SvarSlett