torsdag 1. desember 2011

Hvor er snøen??

På denne tiden i fjor hadde det vært snø og minusgrader i over en måned.... Så jeg må si det er litt trist å titte ut på gråvær og regn!

Men i dag er det som sikkert alle vet - 1. desember! Det betyr gavekalender på de som er så heldige og har det, sjokoladekalender for de som kan spise det, flaks kalender for de som har rå til det, og hjemmelaget "Jeg elsker deg..." kalender til meg som er aller heldigst og har det!

Med fare for å bli litt klissete, tenkte jeg og fortelle hva som sto på lappene! På Remy sin sto det "Jeg er elsker deg fordi du alltid er deg selv" på min sin stod det "Jeg elsker deg søta mi, du er alltid snill og blid. Jeg håper du alltid vil forbli hos meg"



Ja, det var litt utydelige bilder... Hehe.

Så det er hvertfall verdt å stå opp hver morgen (selv om vi ikke sto opp før nærmere 12 i dag...)!!

Har dere fått noe fint i kalenderen da? Savner dere snø???


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar