onsdag 11. januar 2012

2011/2012

Lenge siden jeg har oppdatert her! Jeg har ikke vært innom siden i fjor... Det hørtes lenge ut, hehe... Men det er bare et par uker siden. Og siden sist har det ikke skjedd så mye; skolen har begynt igjen, og jeg har lest masse barnebøker - akkurat nå "Skammerens dotter", som er utrolig spennende! Jeg leste 20 siden i går, og i dag har jeg bare sittet/ligget i sofaen å leste i HELE dag! Nå har jeg vare 30 siden igjen av litt over 200 sider totalt, og det sier jo litt om hvor spennende den er...

Så tenkte jeg å legge ut noen bilder fra nyttårsaften, som var fantastisk! Jeg er egentlig ikke så stor fan av nyttårsaften, for det skal alltid være så storslått, også blir det bare fyll, mas og bråk. Men i år, eller fjor, eller hva man sier, så var det utrolig koselig og morro!

















Som dere ser hadde vi det morro både med bord-dekor, bong-bonger, fest-tuter og stjerneskudd! Og selvfølgelig drikkeleker og mer ;)

Og i dag bestod min kjære den store fagprøven og fikk svennebrev og er offisielt en telemontør ;)

Nå skal jeg kose meg med mer lekser, kanskje litt Mario Kart Wii, og kanskje noe annet... ;)

Ha et strålende år videre! Andre som føler seg kastet ut i skolehverdagen igjen?


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar