tirsdag 17. april 2012

Lærer å være lærer...

Ja, nå er det så lenge siden jeg har vert innom her at det nesten er rart jeg husket adressen... Og siden sist har det sikkert skjedd masse! Men det gidder jeg ikke å legge ut om her.

Utenom alt jeg ikke gidder å nevne, så kan jeg nevne at jeg for tiden er i praksis :) Vi var to uker før påske, og så har vi vært i forrige uke som var uke etter påske - da ble vi vurdert av lærer fra høgskolen på fredagen, og jeg forsov meg faktisk den dagen... gøy å våkne 30 min før du skal ha samling med 25 seksåringer :P Men det gikk bra. Nevnte jeg at det var fredag den 13.? Kanskje forklaringen...

Og nå er vi inne i vår fjerde uke i praksis, neste uke er siste uke. Det blir både deilig og trist - kommer til å savne barna og de voksne på skolen, i tillegg til at jeg brått må omstille meg inn i eksamenslesingen - noe jeg utsetter og utsetter... Lurt? nei...

Og min kjære er på Mo denne uken, noe han var hele påsken også - fordi faren hans er syk. Tror det går bedre nå da, men egoistisk som jeg er vil jeg bare ha han hjem igjen <3 (bra jeg har litt selvinnsikt hvertfall :P)

Så sånn er faktisk livet - hardt og brutalt! Både på godt og vondt...

Gjort noe spennende denne våren? Nærmer eksamen seg?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar