torsdag 15. juli 2010

I det kreative hjørnet!

I det siste har leiligheten til min kjære vært under oppussing, og i den anledning så har vi funnet fram noen plater som vi skal bruke til å beskytte veggene bak ovnen. Leiligheten er nemlig heeeelt hvit nå, og vi har ikke noen vifte på kjøkkenet. Derfor har jeg dekorert disse platene de siste dagene. Jeg har utfoldet min kreativitet ved hjelp av akrylmaling, blyant, pensler og svamp. Da kommer fettspruten fra panna på mine fantastiske malerier i stedenfor... hehe. Men her er hvertfall de prosjektene jeg har holdt på med;

Det syntes ikke så godt, men det er skissen av frihetsgudinnen

Fortsatt skissen av Frihetsgudinnen, overkroppen, før jeg begynner å male på den.

Her har jeg begynt å male alle blyantstrekene

Nå ser den veldig ferdig ut, og jeg skulle kanskje ha gitt meg her, men jeg er ikke ferdig...

Her er den ferdig! Jeg syntes den ble tøff jeg:)

Og dette er den andre jeg laget, det er måker som flyr.

Har klippet ut bilder av måker, og trykket med forskjellige farger rundt dem.

Og her er den første jeg laget, det skal forestille en skyskraper, også er det vinduer i forskjellige farger.

Så, hva syntes dere!? Jeg er veldig fornøyd. Planen var at alle bildene skulle henge sammen, og det er det jeg har prøvd på her. Skyskrapere finner du i NY, og der er også frihetsgudinnen, og måker er typisk byfugl. Hvertfall til byer som ligger ved noe vann.

Hva syntes dere? Liker dere og å være kreative?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar