fredag 16. juli 2010

Utålmodig!

Nå begynner jeg å bli utålmodig... Jeg vil flytte tilbake i den nyoppussede leiligheten vår. I DAG! Men de udugelige huseierne er så trege. Jeg er lei av å sove midt i stua, og måtte gå frem og tilbake mellom leilighetene. Men huseieren må komme å gå på befaring før vi kan flytte inn, så han ser hva som fortsatt mangler og hva som ikke er bra, sånn at vi ikke får skylden for dette senere. Et par eksempler på hva som ikke har blitt fikset av han som har "pusset opp"....

En gul flekk fra den gamle veggen over lysbryter dekselet

Og her under ovnen på kjøkkenet er det ikke malt over den gamle veggen som var blå...

Det syntes ikke så godt, men det er ikke malt ordentlig under lampen...

Her er det både malt dårlig og lysbryter dekselet er ødelagt.

Og her er karmen på utsiden av det store vinduer ødelagt, og råttent...

Jeg vet at jeg kanskje virker litt pirkete, men slike småfeil kan gå utover oss økonomisk den dagen vi flytter her ifra. Og å flytte her ifra skal vi, og da vil vi ikke ha dette dilemmaet! hehe... Men jeg er altså utålmodig og vil få flyttet inn alle tingene våre, og innrede alt på ny. En fresh start! 

Syntes dere jeg er pirkete? Syntes dere det var mange småfeil?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar