torsdag 20. januar 2011

"Leap Year"

I dag har jeg vært hjemme, syk, så ikke noe nytt. Jeg håpet på at klærne mine skulle komme i dag, men har ikke fått noen melding, så nå krysser vi fingrene for i morgen! OG i den anledning så brukte jeg faktisk over to timer på å rydde i klærne mine i dag, så jeg skulle få litt oversikt. Jeg fikk bare kastet 4 plagg, også stappet jeg alle sommerklær/klær jeg ikke har brukt på lenge i to bager og stablet dem opp i skapet i gangen. Og selv om resultatet skulle være å få bedre plass til det som kommer i posten, så ble det ikke helt slik.

Men det jeg startet dagen med, var en film^^ Det må man kunne unne seg når man er syk. Så jeg laget meg litt frokost og en kopp med deilig indisk eple og kanel te (den beste!) og satt meg i morgenkåpen foran tv'n. Også satte jeg på "Leap Year" - en romantisk komedie som handler om "Anna" som er utålmodig etter ekteskap og bestemmer seg for å fri til mannen sin på "leap day" som etter en gammel irsk tradisjon er den ene dagen hvert 4. år hvor en kvinne kan fri til en mann. Lang historie kort, så møter hun en annen på veien, og det skjer mye før hun kommer fram!



Jeg anbefaler filmen absolutt! Veldig morsom ^^ Og nå skal jeg se "RED" med min kjære.

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar