fredag 21. januar 2011

Blod og fordervelse!

Jada, det er masse av blod og fordervelse i serien "Vampire Diaries". Og jeg digger det! Første sesong gikk på TvN, og nå sender de sesong 2, bare på kanal FEM, og jeg har ikke den kanalen, så jeg ble selvfølgelig sur.... OG DA gjorde min kjære noe med det, han lastet ned sesong 2!! Weeee...

Så ja folkens, jeg er en vampyr elsker. Jeg er heldigvis ikke så ekstrem at jeg kler meg ut som vampyr selv, men jeg klarte ikke å la være å se en episode i går kveld, og da drømte jeg selvfølgelig om vampyrer i natt... Og min store forkjærlighet for Vampyrer startet med "Twilight" serien, som jeg leste i en fei. Kan ikke huske sist jeg leste så spennende bøker at jeg ikke klarte å legge de fra meg.

Også har jeg selvfølgelig alltid vært glad i det overnaturlige, elsker alle mulige superhelt filmer og slikt. Som; Batman, Spiderman, Superman osv. Men sjekk disse vampyrene da!



De er HOTTE! Også har jeg lagt merke til at det alltid er en blek, tynn og mørkhåret jente med i de vampyr filmene/seriene jeg har sett.... Hmmm... OPPFINNSOMT!

Jaja, Jeg har også lastet ned en film som heter "Vampires suck" som jeg ikke har fått sett enda, men som jeg vet er en stor komisk parodi på alt vampyr-hysteriet. Hehe... så den må jeg få sett en dag.

Er du også vill etter vampyrer? Har du sett "Vampires suck" filmen? Var den i så fall morsom?

-HOJ

4 kommentarer:

  1. om jeg er :D selvom vampire diaries irriterer meg litt, elena er så jævlig kjerring noen ganger! jaja.. :P har ikke sett vampires suck da, vet ikke om jeg vil heller, ødelegger sikkert bare det perfekte bildet jeg har av vampyrer! jeg er alene hjemme i helgen da :D veldig gira angående det, selvom det ikke hadde noe med saken å gjøre........

    SvarSlett
  2. Hehe... jeg vet, serien irriterer meg noen gang, litt vel mye drama, også er det så innmari mye som er HELT likt twilight.... Jeg har heller ikke turt å se den filmen enda, pga akkurat det du sa. Men det er jo alltid gira å være alene hjemme! Ingen du skal ha over på besøk da? Men jobber du selv om du er dårlig? Og hvordan har det gått med de jobb intervjuene?

    SvarSlett
  3. Av alt vampyr-eta jeg har sett, tar true blood mest av. Skarsgard må helt klart være den kjekkeste. Men advarsel: Innholder skummelt mye blod og 6. Bøkene er også fin lesing.

    SvarSlett
  4. Ja, jeg har hørt at true blood er bra, og det høres ut som noe helt annet enn det jeg hittil har sett/lest. Så jeg må nok sjekke det ut også ;)

    SvarSlett