lørdag 22. januar 2011

Vente, Vente og VENTE!

Hvor mye tid kaster vi bort på å vente? Jeg mener det, jeg blir gal her jeg sitter! Nå har jeg ikke stort med liv for tiden heller da, er man syk, så sitter man vel bare hjemme og venter på å bli frisk. Og hvor mye tid har vi ikke brukt på å vente på bussen. Eller vente på et program på tv, eller en fest, eller en gjest. Vi venter på middag, på å komme hjem fra jobb eller at det skal bli helg.Vi venter på en telefon, på et venterom eller på at kjæresten skal komme hjem.

Men aller viktigst - jeg venter på en pakke fra nelly! Og jeg blir gal hvis den ikke kommer snart. Jeg innser at tiden begynner å renne ut, med tanke på at posten stenger 15 på lørdager, og er stengt på søndager. Så da blir mandag neste sjanse. Men det er så LENGE TIL!!!


Blææ...Jaja, jeg er vel ikke den eneste som venter på ting. Hva venter du på? Liker du å vente?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar