søndag 23. januar 2011

"The Social Network"

I dag så jeg filmen "The social network" med min kjære. Og den var faktisk veldig bra! Jeg var litt skeptisk i starten, "en film og facebook liksom... Hvor spennende kan det være?" Men den var både spennende, interessant og underholderne.

Og for dere som ikke har sett eller hørt om filmen, så er dette en film om facebook og om grunnleggeren - Mark Zuckerberg. Som til dags dato er den yngste billionæren i verden. Filmen viser hvordan facebook ble  til, og alt dramaet rundt dette. Det er nok ikke bare lett å være smart.



Dette er skuespilleren^ - og dette er Mark Zuckerberg ^

Sjekk likheten a!?!? Bra valg av skuespiller, både på grunn av likheten og gode skuespiller evner...

Og i dag har jeg for engangs skyld IKKE ryddet her hjemme på en søndag. Så det ser ikke sånn veldig fresht ut her. Men det så hvertfall ikke bomba ut, som det pleier på en søndag. Også har jeg spilt "Mario Cart", og jeg er ganske så god! Også har jeg vært en tur ute med min kjære og hans familie, litt skigåing og aking. Og til slutt i kveld så vi som sagt på film og koste oss med sprengt indrefilet. NAM!

Det var en nydelig solnedgang i ettermiddag. (ikke denne, men den lignet.)

Så, jeg håper alle har hatt en strålende helg, og en deilig søndag. I morgen er det tilbake på jobb, og jeg gleder meg! Har vært forferdelig kjedelig å være syk, så hverdagen skal bli god å få tilbake!
Har dere kost dere i helgen? Eller sett "The Social Network"?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar