mandag 24. januar 2011

Mario er WIIIIIIII!

Ja, i dag var det tilbake på jobb igjen. Og det var deilig! Litt slitsomt, men hva er vel en jobb hvis den ikke er litt slitsom? Startet dagen hos legen da, med vaksine. Og det gikk greit som vanlig, litt øm i armene, men det overlever jeg.

Også kom min kjære og hentet meg, digg! Og han laget mat og fikset en film som vi så til maten. "Taken" heter den. Har noen sett den? Jeg har nemlig ikke hørt om den før, men den har tydeligvis fått en pris og noen nominasjoner. En Action, drama thriller.... Mer vet jeg faktisk ikke om den, for vi har ikke sett den ferdig enda, har en liten pause nå.

Og etterpå er planen og spille mer MARIO KART! Morro :D Jeg skal bli best.

Sjekk a - med sånt kult ratt og greier! Men jeg foretrekker å kjøre med den andre kontrollen, altså ikke med rattet.... jeg er litt kjedelig sånn sett...

Masse action!

Så, det er hva denne dagen går til. Også var jeg på posten og sjekket etter pakken min, selv om jeg ikke hadde fått noen melding om at det var kommet. Først når jeg kom hjem og sjekket på nettet fant jeg selvfølgelig ut at pakken var framme på en terminal i Oslo, så den er ikke langt unna! Hvis den ikke kommer i morgen blir jeg regelrett oppgitt.

Har du spilt Mario Kart!? Og er du oppgitt over pakker som ikke kommer når de skal?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar