torsdag 24. mars 2011

OI

Oi oi oi, nå er det lenge siden jeg har stukket innom her. Men det har ikke skjedd stort siden sist. Bortsett fra at jeg stikker til Spania i morgen! Jeej.

Her moter jeg meg opp til å gå på ski, er en stund siden nå da... 

Her er min kjære, mens han sitter å tar selvdiggerbilder av seg selv mens han venter på at jeg skal bli ferdig på badet eller noe... 

Tipp topp tommel opp! 

Deilig mat :)

Så, stort mer enn dette har ikke skjedd. Men nå skjer det masse framover! Skal til Spania, også er det forhåpentligvis vår når vi kommer tilbake til Norge slik at jeg får tatt ut mopeden min, også skal jeg tilbake til Spania etter påsken, dette er ikke en ferie da...

Kos dere her i Norge! 
Buenos noches

-HOJ

1 kommentar:

  1. Jeg møtte Remy på Østerås i dag, ba han hilse så i tilfelle han har glemt det så hilser jeg! :D Du må kose deg masse masse i Spania! Blir sikkert kjempe digg :) God tur <3

    SvarSlett