fredag 22. juli 2011

Looooong time, no see...

Ja, nå er det en god stund siden sist jeg var innom her. Og gud - jeg må si sommeren bare flyr forbi. Hva skjer med sommeren i Norge forresten? Den ene dagen er det 24 grader i skyggen, strålende sol og jeg ligger i en madrass på Lekter'n på Aker brygge med et glass vin og holder på å smelte bort, så er det plutselig så mye regn at det er spådd flom! Det skal regne så mye i helgen, som det vanligvis regner på en måned - hjelp!

Uansett... Siden jeg var i Spania (siste innlegg) så har det selvfølgelig skjedd mye! Jeg har:

Spist massssse jordbær!
og melon =D

Også har jeg selvfølgelig grillet. MASSE! Som dere ser på bilde - så har grillspyd blitt både favoritten og min spesialitet ^^
Jeg og min kjære dro plutselig på en spontan tent-tur til Østernvann en natt. Vi fant ut 23 om kvelden at "JA, hvorfor drar vi ikke på telt-tur!?!?" Også dro vi, og satt oppe til 4 om morgenen med vin og musikk også ble vi beste kompiser med andemor og hennes andunger. De badet med oss tilogmed! (det var litt skummelt faktisk, for vi nakenbadet.... ;) Dessuten fant vi ut at telt-tur er ikke så kos som man skal ha det til, det er hardt å sove, man våkner klam og med bare et par timers søvn i bakhånd...
Også har jeg vært et par turer i Tønsberg ^^ Besøkt mamma og pappa, blant annet på bursdagen til mamma! Sommerby - delux 

Også har jeg vært på kino, opptil flere ganger i sommer (Hva skal man ellers gjør i Norge når været er like ustabilt som humøret mitt når jeg har månedens....?) Harry Potter var AWESOME! Har også sett Hangover og... Ja, jeg vet det er fler, men kommer ikke på hvilke... :P


Og sist men IKKE minst, så har jeg kommer inn på Høgskolen i Oslo^! Grunnskolelærer 1.-7. trinn, 4 års utdanning. Dette blir spennene. Jeg både gleder meg og gruer meg! Begynne på skolen igjen, det blir en omstilling, men jeg er klar for det, og jeg trengte virkelig et friår..

Apropos friår, så kommer jeg til å savne barnehagen <3 Skal jobbe nå neste uke, uke 30, så det blir min siste uke, og jeg gleder meg faktisk til å jobbe nå etter 3 uker fri, 3 uker fri uten en eneste plan - har sovet til langt på dag, sett gamle serier på TV og danset zumba...

Har du hatt en fin sommer? Hva skal du til Høsten?

-HOJ




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar