torsdag 1. september 2011

Ble han 24 eller 14?

Jadda, i dag har min kjære bursdag. Dagen er jo nesten over, men jeg tror det har vært bra! Han fikk litt klær, og bidrag til mobil av meg! Hehe... Og han har selv bakt kake til seg selv som jeg har momset og kost meg med! Alle på skolen syntes først det var litt dårlig at ikke jeg hadde bakt kaken til han, men vi kom til slutt fram til at det gikk bra likevel - siden jeg som regel tar meg av oppvasken og slikt.


Og det har jeg faktisk gjort i dag og! Jeg har shina hele leiligheten, som en liten ekstra gave (Jeg vet ikke hvem som setter mest pris på det egentlig - jeg eller han?)




Her er bursdagsgutten! Er han ikke kjekk og deilig? Hehe...

Var gaven grei, eller litt kjedelig? ER DET DIGG MED HELG ELLER!?

-HOJ

1 kommentar:

  1. Gaven var kjempe bra! Og det gjør jo ikke noe at han lagde kake til seg selv, den beste gaven er jo at du tilbragte dagen med han! :D HELG ER BEST! Og si gratulerer til Remy fra meg, bare en dag for sent.. :) Digger at du spiller angry birds :D

    SvarSlett