søndag 11. september 2011

Mett og trett ^^

I går skjedde det visst mye! Eller, jeg sto opp ganske sent, nærmere ett, også skulle jeg i konfirmasjon i fem-tiden, så da hadde jeg plutselig ikke så god tid lenger. Da var det bare å løpe ned på skobutikken med min kjære, så kjøpte jeg pensko til hver av oss i en fei (det er greit å bo oppå et kjøpesenter av og til ;), også bar det rett i dusjen og stelle seg, sminke seg, og ikke minst få på seg klær - strømpebuksa er verst!

Så kom vi oss fram da, og møtte hele familien, som jeg ikke har sett på leeeeenge. Så det var veldig kos, masse god mat, taler, lysbildefremvisning og kaker i bøttevis - det er ganske behagelig. Bortsett fra at jeg fortsatt er mett etter i går.... hehe.

Forrett! Namminamm

Konfirmasjonsbarnet holder tale - min kusine

Storesøter til konfbarnet holder tale! (og faren/onkel tar bilde bak der)

Deilig potetpuré! 

Med soppsaus laget på selvplukkede sopp - og med stekt ytrefilét og smørdampede grønnsaker. 


Flotte borddekorasjoner - ekte blomster, skikkelig spesielle! 

Mormor holder tale ^^

Deilig dessert - Marengs fylt med is og frukt og bær - bortsett fra at min også hadde HÅR i seg... eww

Men Remy koste seg! 

Og jeg fant meg en rosa ku når vi skulle bytte litt på loker for å se på lysbildevisning, høhøhø...


Ja, så det var en veldig koselig kveld! Og videre etter konfen, dro vi til Henriette og Morten^^ Der ble det litt å drikke på for de som ønsket det, og masse snaks - som jeg ikke spiste stort av siden jeg var så mett etter all maten og alle kakene fra konfen. Også spilte vi spill! Det var morro! Også var Jarl der også, så vi spilte både pondus spill og scrabble....

Pondus - om å gjøre å få råd til å kjøpe seg tre damer først! Og det du betaler med, er Øl, rødvin og ostepopp - haha - og damene er jo noe for seg selv...

Og scrabble fant eg ut at jeg ikke var så god i, kan kanskje ha noe å gjør med at klokka var 3-4 på natta...

Så kvelden var både morsom og lang! Var vel ikke i seng før i 5-6 tiden i dag tidlig, så det er vel ikke så rart at jeg netop sto opp!? Også skal jeg på kino i dag, med remy og svigerfar, så det blir kos! Gleder meg! Og nå må jeg faktisk skyndte meg i dusjen så jeg rekker kinoen - det går i ett her altså! 

Liker du å spille spill til langt på natt? Og hva syntes du om konfirmasjoner - hvis du har vært i en!?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar