søndag 9. oktober 2011

Da var helgen over...

Ja, da var helgen snart over. Men jeg har da fått gjort litt! Vært med svigerfamilien, gjort litt lekser og virkelig shina leiligheten! Vasket vinduer, skiftet på sengen, rensa badet, vasket opp, tørket støv over alt, skiftet ut duker, støvsugd og vasket gulv, ryddet i gangen (inni skapet, og tatt fram høst/vinter jakker og lignende), vasket klær og ikke minst tatt fram gulvteppet i stua, slik at det blir litt lunere her (siden de ikke har slått på ovnene i senteret enda, idioter...)

Så nå er jeg vel rett og slett klar for en ny uke, med nye oppgaver, pensum, møter og snart oppstart i jobb håper jeg! Også skal hverdagen bli sunnere og bedre framover...

Sjekk den deilige frokosten jeg laget meg på lørdagsmorgen - omelett med brie og avokado skiver med raspet gulrot oppå! Og kaffe og tranebær juice ved siden av^^

Remy var så flink atte! Skulle rydde i skapet i gangen, også klarte han å tråkke på en sko med pigger under, og flenget opp foten litt - huff, 'ikkje braaa...'

Det ser kanskje lite ut, men det så ikke bra ut altså... (se alle de nyvaskete klærne og blanke gulvene i bakgrunnen!)

Så, det var denne helgen - og helgene flyr jo bare forbi! 

Har du hatt en fin helg? Ser du framover til uka som kommer?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar