fredag 7. oktober 2011

Rødvin og gullrekka

Ja, det er fredag, og da passer det seg fint med rødvin å gullrekka på tv! Vanligvis har jeg fri på fredager, så helgen er som regel allerede påbegynt på torsdag, men akkurat i dag hadde vi en forelesning fra 09.30 til 11.15, så det var tross alt ikke så ille.

Og da dro jeg hjem og leste litt norsk, og begynte min nye fargekode-markerings-metode (som jeg tror jeg overdrev litt med den markeringen, de 6 sidene sidene jeg fikk lest og markert er svært fargerike...høhø). Så sluttet min kjære (heldigvis) tidlig på jobb, slik at jeg heller dro med han å besøkte svigerfar og nevøen min. Vi gikk tur i sola - og barnelatter er virkelig ekte glede!

Så har vel resten av kvelden gått med på å planlegge litt ny livsstil fremover (kosthold), og sett gullrekka på tv - Idol, nytt på nytt, idol resultater, senkveld og golden gold (og nå sa de at haisommer kommer klokka 2 i natt! Jeg vil se! Men det blir litt sent...). Og nå fant jeg det for godt å skrive et lite innlegg.

Jeg var forresten på en liten bursdagsfest til en i klassen forje lørdag, det var veldig kos^^ Mye allsang, for å si det sånn... :P


Og av en eller annen grunn var det veldig gøy å sitte oppå både moped og elg når vi gikk tur i dag! Se han koser seg da ^^


Og onkel triller på alle mulige andre måter enn det som er normalt med en barnevogn - heldigvis har ikke nevøen min noe imot det! 

Så, det var dagen min, og en liten distraksjon om forje helg. Ha en strålende helg videre!

Hva syntes du om at høsten er her? Og hva skal du i helgen?

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar