søndag 30. oktober 2011

Det er ikke ofte man får MER tid...

Men det gjorde vi i dag gitt! For dere som ikke har fått det med dere, så er vi over på vinter-tid i dag - still klokka en time tilbake!! Jeg fikk kanskje ikke en ekstra time ute på byen i går, men den ekstra timen fikk jeg i dag tidlig, og det var nok der den trengtes! Når man først våkner og tenker "SHIT! Har jeg sovet så lenge..." Også sjekker man smart telefonen sin som stiller seg selv, og innser at klokka ikke er så mye likevel... DET er deil... :P

Ja, da hadde helgen sust forbi som vanlig, selv om vi fikk en time ekstra. Skulle hatt et døgn ekstra... Men har gjort mye morro! I går sto vi opp tidlig og vasket og ryddet i leiligheten, siden jeg skulle få besøk. Og det gikk veldig bra=) Så var det bare å finne fra, pirat-klærne og sminken! Dro til Anja med Benedicte. A var en nydelig marihøne, og B en tiger. Kjempe morsom kveld var det i hvertfall!

HAHA - jeg skulle være flink å lage egg til frokost på lørdagsmorgen, men jeg var litt trøtt og det gikk litt fort i svingene... (ikke fokuser på det stygge kjøkkengulvet mitt... :P)

En snasen tiger og yndig marihøne =) Og en skummel klovn i bakgrunnen... 

Alle var så gjennomført og kreativt kledd! En herlig gjeng - fra venstre: Klovnen fra "IT" filmene, baseball spiller(tror jeg..), en bie, storm trooper, dødsengel og "Jane" fra tarzan, eller steinalder kvinne... 

Enda fler fantastiske forkledninger - rødhette, flykaptein, flyvertinne, heks og Luigi (ute mario)

Og jentene hadde virkelig pyntet og stelt bra istand!!

Ja, her er piraten, altså meg.

"..and a bottle of rum..."

Marihøne og bie aka Storesøster Anja, og lillesøster Natalie ^^ 

Sitter og koser oss på Yatzy, noen som har funnet seg noen fremmede å mingle med! =D

Flyvertinne og bie



Utrolig mange bra kostymer ute på byen i går!! Nonner, alver, bamser og masse mer. MEN de jeg ble spesielt fasinert av var (som du kanskje ser utifra de tre bildene over) B-Gjengen kostymene - De var konge!!

God stemning^^

Luigi ser litt sliten ut, kanskje han savner Mario? (tror forresten at jeg skriver luigi feil...)


Flyvertinner skal jo alltid smile - dette innfridde hun bra! 

Og til slutt måtte jeg ta bilde av DJ'en som hadde en skummel maske på seg! Det var forresten ikke bare han som hadde kledd seg ut av de ansatte - bak baren var det en brannmann, en fe og en Rambo. Vaktene var også ekstra skumle denne kvelden - ikke nok med at de står det med steinansikt rett opp og ned, de hadde store sorte ringer rundt øynene - jeg ble litt redd jeg....

Og i dag har jeg vært slapp, så jeg har slappet av. Har faktisk klart å lese litt norsk - ikke verst! Jeg klarer ikke å lese etter en skoledag i praksis, men etter en natt på flaska går det greit, haha... Jaja. Men formen er (overraskende nok) ganske bra. I morgen er det refleksjonsdag på HiOA, og resten av uke er i praksis i den herlige klasse 1c.

Har du hatt en fin helg? Har du feiret Halloween, i så fall - hva har du kledd deg ut som!?


Ha en strålende uke! 
-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar