tirsdag 18. oktober 2011

Å få det OVERSTÅTT...

... skal bli digg! Nå på torsdag er det framføring av det store gruppearbeidet vi har holdt på med i høst, og på fredag er det innlevering av ferdig oppgave. Det skal bli så ufattelig deilig å bli ferdig med denne oppgaven! Det kommer jo selvfølgelig nye oppgaver - på løpende bånd her. Men sånn er det.

Og i går var jeg flink å lagde meg skikkelig konge middag - nemlig noe som het "Kongesalat". Haha, festelig ordspill... Jaja. Jeg har hvertfall tatt noen bilder for å friste dere!







Dette så ganske deilig ut, eller hva? Så nå er det "Cougertown", og så er det kvelden!

- Har du laget noe digg mat i det siste?


HOJ

1 kommentar:

  1. I dag lagde jeg tomatsuppe.. Det var ganske godt da. Også har jeg spist lasagnerester siden lørdag :P Noe som også var veldig godt! Tror ikke jeg kan skryte på med noen store kokkeferdigheter da :P Woohooo, bra med ferdig oppgave! Flinka :) Lykke til med fremføring da!

    SvarSlett