lørdag 22. oktober 2011

Oslos uteliv ja...

Det er jeg jammen ikke klok på! Jeg kjenner vel rett og slett ikke til mye av Oslos uteliv, men det har vel noe å gjøre med at jeg ikke er så mye ute... Hehe. Ja, som du kanskje har skjønt, så bærer det ut i kveld. Det var ikke planen, men det er jo så kos når venninner ringer å vil ha meg med ut ^^

Jeg har jo vært i Tønsberg i helgen og, eller, jeg dro på torsdag, også kom jeg hjem i dag. Det var kjempe kos! Var ute å handlet og spiste med mams og paps. Også drakk vi vin og så på nytt på nytt. Også ble det selvfølgelig masse kos med verdens beste MARVIN! <3<3<3

Også var det jo fremføring på torsdag - og det gikk jo forsåvidt bra det! Veldig stolt av hele klassen vår, ALLE hadde forskjellige og kreative innslag, så det var veldig morsomt. MEN starten på dagen var jo døden - den ene dagen jeg IKKE må komme for sent, da bestemmer første trikken seg for å være et sett mindre enn vanlig, altså halv størrelse. Og den banen pleier å være stapp full til vanlig, nå kom ikke folk seg på... Så blir det full stans på Borgen - så kort fortalt - jeg og Benedicte måtte gå kappgang FRA Borgen, TIL Høgskolen i Oslo. Jeg vet ikke hvor langt det er, men vi brukte 35 min, og kom heldigvis bare 5 min for sent. Men da var vi svette, slitne, varme og stressa. I tillegg hadde jeg øyne som rant og rant...

Jaja, nå er alt dramaet over! Snart kommer to godjenter hit for å vorse litt før det bærer til byen. Håper vi finner et sted å være da!!

Hva skal du i helgen!? Har du noengang hatt en så dårlig start på en dag som er ille nok fra før av?? :P


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar