mandag 21. november 2011

Bare en uke igjen...

...til eksamen! Kan ikke si jeg gleder meg. Og i dag både sov jeg altfor lenge, OG klarte ikke å lese mer på kvelden. Jeg må virkelig ta i ett tak i morra! Jeg føler hvertfall at et av hovedtemaene sitter litt - grammatikken begynner å falle på plass. Jeg er ikke ekspert enda, men jeg har en viss forståelse!

Så er det bare å kose seg meg alt det andre - barns språkutvikling muntlig og skriftlig, og tospråklighet og slikt! Kos. Og i morra er det Norsk, så da er det nok lurt å komme seg på skolen å suge til seg kunnskap!

Nå må jeg ta kvelden, ellers kommer jeg meg ikke opp i morra! Huff... sove til langt på dag, har dårlig samvittighet jeg...

Noen fler som har eksamen snart? 


Prates etter eksamen!!

-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar