fredag 11. november 2011

Jøss...

...jeg visste ikke at en markørpenn kunne bli tom - for det har aldri skjedd meg før! Hehe... Men nå har jeg kjøpt meg nye, for det hadde vært krise om jeg ikke fikk markert videre når jeg skal lese mer til eksamen i helgen...

Også har jeg hatt Marvin her et døgn - fra i går til i dag, og nå er han hos Søster, så jeg er litt ensom... tasselabbelyd mangler! Men jeg har hvertfall akkurat spist meg god og mett på hjemmelagde kjøttkaker med hjemmelaget rotmos, og toro peppersaus.. NAM!

Og nå ser jeg på reprisen av Ylvis - Knut Jørgen Rød Ødegård er helten min ass! Morro! Og senere er det både 'Nytt på nytt', og 'Senkveld', og da skal jeg også kose meg med en kald hvitvin, og jordbær dyppet i sjokolade - jeg skjemmer meg selv litt bort, og det er bare deilig ^^

Ja, nå ser jeg at bilde er oppned, men det gjør ikke noe - poenget mitt er; slik bruker man opp markørpenner, slik er hver side, mer eller mindre! 
Fine Marvin som later som han sover i sovekroken jeg lagde til han på rommet! Og han later faktisk som han sover, for han hadde øynene oppe rett før jeg tok bilde, han poser bare!

Måtte ta bilde av slaktet som koste seg, mens jeg leste til eksamen...

Kose-bamsen
Hjemmelaget rotmos! Denne gangen brukte jeg ordentlig moser, for når jeg blendet sist så ble det mer en purré... Også hadde jeg gulrot, kålrot og blomkål (i stedenfor selerirot) denne gangen - ble veldig godt, og rotmosen smakte bedre med litt klumper i seg! 

Hjemmelagde kjøttkaker med Charlottlauk ^^

Snacks til i kveld! *GLEDERMEGMASSENAM*

OG en rar, Argentinsk hvit-vin som jeg er spent på! 

Så sånn er det med den saken! Planene for denne helgen er veldig få - vet bare at jeg må få lest litt mer til eksamen. Og mer vet jeg faktisk ikke! Men neste helg igjen er veldig full - da skal jeg jobbe, muligens på kino og jobbe med skole med classmates ;) Men det var litt langt fram i tid... Nå skal jeg bare kose meg med gullrekka, vin og jordbær! Ha en super god helg!


Hva skal du til helgen? Har du noen eksamener i nærmeste framtid eller??


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar