torsdag 22. desember 2011

Nå er det jul - igjen!

Ikke lenge til selveste julaften nå folkens! Det skal bli kos... Jeg føler det som julaften allerede nå jeg! I dag har jeg (med litt hjelp fra remy, men bare litt...) shina hele leiligheten! Vasket gulv, klær, kjøleskap, støvsugd og masse mer! I tillegg har jeg hentet juletre som jeg fikk låne av søster, og pyntet deg! Og nå er godteri og julehefter satt fram på bordet ^^

Konge røkelse ! 

Prøvde å ta bilde av hvor rent og pent det var blitt her, men...Det ser vel heller rotete ut! Men sånn er det når klesvasken tar all plassen i denne lille leiligheten!

isj... Remy sin lutefisk middag..

og min litt bedre kjøttkake middag! Det ble fjorland i dag gitt, like så greit, så kunne jeg velge hva jeg ville ha ^^

Fine treet, som er satt opp og trenger å bli pyntet! 

og vips! Så var det pyntet! Jeg syntes det ble veldig fint.. nesten litt sånn design aktig.. 

og nå er stua full av julekos, julegodt og julehefter! 

I morgen kommer Henri en tur innom, også må jeg pakke (som jeg egentlig sa jeg skulle i dag) ! Også drar jeg til Tønsberg på ettermiddagen^^ Og da blir det Marvin kos <3

Syntes du treet ble fint? Er du glad i julehefter? Og gleder du deg til jule!?


GOD JUL


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar