tirsdag 6. desember 2011

A winter wonder land!

Nå har snøen meldt seg - endelig! Det er riktig koselig ute nå! Det er sikkert glatt og håpløst også, men innefra og ut er det herlig! Hvertfall når man sitter med en varm kopp te, tente lys og kan se snøen dale sakte ned og kle trærne i en fin hvis drakt....

I dag har jeg hatt Marvin her, eller - jeg har hatt han fra i går til i dag! Han er en stoooor kos ^^ Hva er vel bedre enn å ha begge yndlings-guttene sine her??? Nå har han dratt hjem med mamma igjen da *savne*

god-gutten<3

Haha - Det er ikke alltid Marvin vil leke, men da leker jeg litt meg han... hihi... Han holdt hodet helt stille når jeg sa "bli" da! Flink er han ^^

*Skeptisk blikk på knuten*

Yndlingsgutta! 

Å - så trøtt! 

*KoseKose*

Morgen stund er virkelig noen ganger gull i grunn ;)


Og i kveld har jeg styrt og stelt med julepynt faktisk! Noen syntes kanskje det er litt tidlig å pynte, men jeg tror det er et tegn når snøen begynner å falle mens jeg henger opp litt glitter og stas! Det MÅ jo være et godt tegn, og julestemningen må jo snike seg innpå etterhvert nå... :) Og så har jeg prøvd å lage multekrem, for det så inmari godt ut på bildet - men den gang ei... Og multer er DYRT! Betalte vel 110,- spenn for 250 gram...

Den "deilige" multekremen... Remy likte den iaf!

Fiiine små julenisse-stener som jeg malte i fjor ^^

Adventsstaken! 

Litt glitter både her og der =D

Den tykke og gode julemusen min! Den har jeg vokst opp med, og fått av mamma når jeg flyttet ut^^

Og sist, men IKKE MINST! Min lille jule-Marvin, eller hvertfall en jule-pølse-hund! I love it <3


I morgen skal jeg jobbe litt, og da er planen å lage hjemmelaget pizza - det er vel tingen! Jeg tror hvertfall det blir bra :) Og nå venter en episode av "Walking Dead" - som er litt ekkelt og skummelt, men jeg kan ikke la være å se på uansett!

Håper alle har en strålende fin vindertkveld^^


-HOJ

1 kommentar:

  1. Walking Dead er jo drit fett :D Fant et morro bilde om hun som spilte Sarah i Prison Break "I fucked the sheriff, and I also fucked the deputy" hahahaha, humra godt av den! :D Så fiint med julepynt hjemme hos dere! Her har vi bare en julestjerne for å minne oss på jula.. Også har det snødd masse i dag, så det hjelper litt på stemningen! Julestjernen har blitt som babyen til meg og Christine da, ble skikkelig stolt da vi så den hadde drukket opp vannet vi hadde gitt den og konkluderte med at den likte seg godt her fordi vi er så snille! Nice multekrem :)

    SvarSlett