lørdag 10. desember 2011

"Å - om man bare-bare hadde øl!"

I går var det heftig og etterlengtet Valentouretts - konsert! Og det var selvfølgelig KONGE! Først hadde vi en liten gjeng hos oss for oppvarming, før vi ruslet til byen og på Rockefeller! Og der var det S.T.E.M.N.I.N.G! Hehe... Koste oss masse! Litt nedtramping av tær, noen albuer i tryne og mye øl både innabords og i håret! Sånn skal det være.

Jeg savnet litt å være på julebordet med klassen, men det kommer flere anledninger! ;)

Vi sto rett foran scenen tidligere, men her har vi gått litt lenger unna... Trengte litt luft! 

Når jeg hadde blitt tramper nok på, satte vi oss litt i laungen litt baki, og der fikk vi jo se konserten på skjerm!




(The best)Girls are having fun!
Så sånn var den kvelden gitt! Vi dro hjemover rett etter konserten, for vi er litt utrente på den der drikkinga - så vi var veldig slitne da! Og det var etterlengtet vi traff sengen i 2 tiden!

I dag har jeg faktisk ikke vært så klein, vi spiste nattpølse før vi dro hjem i går, og jeg drakk mye vann + at jeg hadde med meg vannflaske på senga før jeg la meg. Men humøret har svingt litt... Jeg har vært "Lille prinsesse vil-ikke" i dag, hehe... Men jeg har verdens beste kjæreste som trøster og støtter meg uansett!! ^^ Og i kveld har jeg sett pirates of the Carribean(?) og spist rester av snaks fra vorset i går... hihi.

Og nå er det kvelden! Døgn-rytmen er ikke helt som den skal.... Har dere hatt en fin helg hittil!?


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar