fredag 16. desember 2011

O jul med din glede

og barnlige lyst - vi ønsker deg alle velkommen! Hvertfall om en ukes tid, for neste lørdag er det selveste julaften! Ikke det at julaften er like stas nå som den var da jeg var mindre, jeg syntes det i det hele tatt er deilig med juleferie! Hvis du ser bort i fra det lasset med bøker jeg skal lese. I dag har jeg faktisk vært på biblioteket og lånt en brøkdel av dem; Synnøve Solbakken, Terje Vigen, Kjærlighet, Heidi og Trollkrittet. Så nå er det bare å lese og kose seg! Også håper jeg å få tatt en tur innom barnehagen og hilse på ^^ Og kanskje få møtt noen venner jeg ikke har sett på en stund!

Og alle julegaver er kjøpt inn, i tillegg til et lass med julehefter - julen er virkelig ikke den samme uten! Også skal jeg bake pepperkaker med meg selv og julemusikk i morgen, og på søndag skal vi hjem til Tønsberg å lage marsipan! Kos ^^ Også har jeg ikke funnet ut om jeg drar hjem til Tønsberg igjen på onsdag, torsdag eller fredag! hehe... Men det finner jeg nok ut av :)





Jeg og Remy tok oss en skikkelig skogstur forje helg! Vi gikk i skogen opp til Østernvann, og der kunne vi tilogmed gå på isen! Det var forfriskende... 

På torsdag formiddag, før jeg skulle ha siste framføring av eventyret "Per, Pål og Espen Askeladd" før jul, tok jeg og "feiret" i forkant med litt sushi! Det var etterlengtet og digg! OG som du ser, er det maki som er yndlingen ;)

Og her ser du årets samling med julegaver som folk skal få! Den største nederst er til min kjære<3
"Når dagen er god, er allting blått, og når dagen er blå så er allting godt!" Som de sier det i blåfjell! (Neida, jeg ser ikke på jeg altså...) Men sånn er det med den saken! Vi blogges kanskje senere - jeg er litt lat med denne bloggingen, men det går ikke ut over så mange! hehe...

Har du juleferie!? Hva ønsker du deg til jul?? GOD JUL! 


-HOJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar