lørdag 3. september 2011

GIVE ME A LIFE! Værsåsnill...

JADDA! Enda en produktiv dag... not. Jeg har tatt hudbehandling, og laget fagplan, også når jeg skulle lese lekser, så sovnet jeg (noe som har skjedd litt ofte i det siste...). Så, jeg la meg nedpå ca. 18.30 - våknet ikke igjen før ca. 21.00 - Så i kveld blir det lett å sovne!

Og nå sitter jeg her alene, for Remy er bæsj, han er med broren og faren sin... (Han er vel egentlig ikke bæsj, han gjør noe fornuftig i hvert fall, jeg er bare misunnelig! OG jeg har lov til å si bæsj, jeg skal bli lærer og må være litt på bølgelengde med barna!)

Først var jeg oppgitt, fordi det ikke var noe på tv, men nå ser jeg på Armageddon - jeg har hørt at det er en klassiker, så jeg prøver det ut!




Et lekkert knipe skuespillere! Og nå ba alle om krav som - få slettet bøter og gjeld, bo på Det Hvite Hus OSV. Digger det! Dette lover bra! Da er muligens kvelden reddet.

Og i morgen skal jeg virkelig få noe ut av dagen! Jeg driter i om det regner, jeg skal ut å få frisk luft og mosjon. Litt hver tfall, uten å overdrive. Også har jeg de leksene igjen da, som jeg driver å sovner til - ikke egentlig for at de er så kjedelige, men det er MYE å lese...

Er det bare jeg som ikke har et liv denne helgen eller? Jeg føler at alle andre er ute og har det gøy...


-HOJ

1 kommentar:

  1. Jeg har helt latterlig lang helg, så føler ikke akkurat at jeg har brukt den til noe som helst fornuftig :P Har vaska klær, tror det er det eneste jeg kan skryte av! Armageddon er fet :D Og du kan si bæsj så mye du vil :) Nice design btw

    SvarSlett