søndag 4. september 2011

Jeg drukner...

... i ord!

Det er så sinnsykt mye å lese til hver forelesning, eller, vi MÅ jo ikke lese det, men jeg vil jo være forberedt, så da leser jeg da. Og leser, og leser og leser og leeeeseeeer...

Er helt ør i huet! Har brukt hele helgen på å lese matte, med pauser selvfølgelig, men nå er jeg endelig ferdig, skrevet litt notater tilogmed! Også skulle jeg bare titte litt på norsken som er på tirsdag, og det er jo over 100 sider tilsammen! Og jeg har PEL på tirsdag og! Sinnsykt, jeg dør....

I tillegg til alt dette er det jo den store begynnerlæreroppgaven, hjelpes...

Er det bare jeg som har mye å gjøre eller? Er det ikke litt synd på meg...


-HOJ

2 kommentarer:

  1. Det er synd på deg! Men du er veldig flink og kommer til å få uttelling for det :) Har mye pensum sjæl, men ikke inærheten like mye som deg :P Liker at du blogger oftere nå :D

    SvarSlett
  2. Hehe, så bra... fikk plutselig spiriten for å blogge litt. Og i dag gadd jeg rett og slett ikke være flink! Hadde skole til 17.30, så jeg kobla helt ut i stede for å lese norsk og PEL - ser på dagens mann! hehe...

    SvarSlett