mandag 5. september 2011

Norsk og PEL VS. TV

JA... Det ble tv'n som fanget meg da. Dessverre. Eller jeg vet ikke helt? Siden jeg har brukt hele helgen på å lese, og hodepinen fant plass allerede under første forelesning i dag. Så kan vi vel si at det er litt fortjent! Litt? Også er planen å lese meg opp etter forelesningen i morgen, da er det kanskje litt lettere å få med seg også! (Selv om ikke alt går etter planen...)

Her er bøkene, minst 50 sider i hver bok - SYKT

SÅ VET DU DET! Også husker jeg ikke om jeg nevnte at jeg har kjøpt meg etui til mobilen min? Men det har jeg jo! 


Var det ikke kult? Jeg vet jeg er litt nerd, men her går sikkerhet overfor mobilen over ALT annet!

Var det litt fortjent med TV og "fri" fra pensum kveld? Og hva syntes du om etuiet?

Nå begynner forresten "Fristet" på Tv 3, jeg tenkte på å melde meg på, men er glad jeg ikke gjorde det! Så feig som jeg er, hehe.. Men det ser litt ut som paradise opplegg?

-HOJ

2 kommentarer:

  1. Etuiet var stilig! Viktig med beskyttelse ;) Og ja det syns jeg så absolutt! Du har jo vært kjempe flink nesten hver dag nå og da er det lov til å slappe av! Jeg bare slapper av hele tiden jeg.. Men jeg har faktisk startet på tale til konfen til broren min :D Woohooo. Tenkte kanskje å se på fristet selv, men har plantet meg selv ned på rommet mitt i dag. Liiitt lei av en viss mannlig roomie...

    SvarSlett
  2. HAHA... Lei allerede?? Det er ikke bra..

    SvarSlett